Hva vil dette bety for deg? 

Flere strømleverandører sender faktura på vegne av Lede og du får dermed nettleie og strøm på samme faktura. Dette kalles gjennomfakturering. Den største endringen ved å ikke ha gjennomfakturering er at du vil motta to fakturaer hver måned; en for nettleie fra oss og en for strøm fra din strømleverandør. 

Kontonummer for utbetaling av strømstøtte

For at Lede skal kunne betale tilbake strømstøtten trenger vi ditt kontonummer. Logg inn på Min side (innlogging med Bank-ID eller sms) for å registrere ditt kontonummer hos oss. 

Endre fakturaadresse og kontaktinformasjon?

Det er strømleverandøren som eier kundedata og dermed kan ikke vi som netteier endre denne informasjonen uten beskjed fra din strømleverandør. Du må derfor ta kontakt med strømleverandøren for å endre dette, selv om du mottar nettleiefaktura fra Lede. Når strømleverandøren din oppdaterer, vil Lede motta disse opplysningene. 

Ønsker du eFaktura må du registrere "ja, takk til alle" i din nettbank. Les mer her

Du skal fortsatt kontakte din strømleverandør for alle spørsmål knyttet til strømpriser og faktura du har mottatt fra de eller hvis du skal melde flytting.