Til innhold
  • Kunde
  • Strømstans
  • Bygge, grave, rive
  • Proff
  • Kontakt
Søk
En
13 Min side
13 Min side
  • Kunde
    • Ofte stilte spørsmål
      • AMS
      • Bygge, grave, rive
      • Faktura
      • Flytting
      • Melde strømbrudd
      • Måleravlesning
      • Nettleie
      • Ny nettleie 1.7.2022
      • Planlagte strømstanser
En
  • Forside
  • Kunde
  • Ofte stilte spørsmål
  • Bygge, grave, rive
  • Spørsmål og svar - Bygge, grave, rive

Spørsmål og svar - Bygge, grave, rive

  • Hvor gir jeg beskjed om et tre som jeg tror det er fare for at vil falle over en strømledning?

    Vi har et eget skjema for rapportering av trær eller busker som er i konflikt med strømledningene.

    Fyll ut skjemaet, og ta helst et bilde, så vil vi gjøre en vurdering av hva som må gjøres.

  • Et tre har falt ned på en strømledning. Hva gjør jeg for å få det fjernet?

    Observerer du trær over strømledningene ber vi om at du tar kontakt på vår døgnåpne feilmeldingstelefon, 35 51 89 91. Ledninger som ligger på bakken kan være spenningsførende og det er forbundet med livsfare å komme nær slike ledninger.

  • Jeg skal bygge en ny bolig og trenger midlertidig strøm, kan dere hjelpe meg?

    Nei, Lede leier ikke ut byggestrømskap, men flere installatører driver med utleie av dette. De sørger da for tilkobling til strømnettet, med måler fra Lede, og fakturerer deg direkte etter avtale med Lede.

  • Hva koster byggestrøm?

    Du leier byggestrømskap av et utleiefirma eller en installatør. Du må ta kontakt med dem for informasjon om priser på utleie. De sørger da for tilkobling til strømnettet, med måler fra Lede, og fakturerer deg direkte etter avtale med Lede.

  • Jeg ønsker å flytte måleren i boligen min, hva gjør jeg?

    Da må du kontakte en installatør som utfører arbeidet. Installatøren sender melding til oss om hvilket arbeids som skal utføres, men all dialog går via installatøren.

  • Jeg ønsker flere målere, hva gjør jeg?

    Da må du kontakte en installatør. Installatøren sender oss melding om arbeidet som skal utføres, men all dialog går via installatøren.

  • Skriv ut
  • Tips en venn
Del på:
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Kunde

  • Elbillading
  • Elsikkerhet
    • Jordfeil
    • Elsikkerhetsportalen
    • Eltilsyn (DLE)
    • Skoleundervisning i elsikkerhet
  • Flytte
  • HAN-port (strømstyring)
  • Nettleie informasjon
    • Hva består nettleien av
    • Spar penger på nettleien
    • Slik bestemmes prisen på nettleien
    • Effekttariff
    • Faktura
      • eFaktura
      • Betalingsutsettelse
      • Gjennomfakturering alt på en faktura
      • Elektronisk faktura
    • Forbruksavgift
    • AMS - Automatisk strømmåler
    • Erstatning
    • Leveringspliktig strøm og strømleverandører
    • Magnetfelt
    • Spenningskvalitet
    • Vilkår og avtaler
  • Nettleie priser
    • Priser regionalt distribusjonsnett
    • Priser fleksibelt forbruk
    • Priser plusskunde og innmating
    • Kompensasjon ved strømbrudd
    • Pris leveringsplikt
  • Plusskunde
  • StrømFleks
    • BoligFleks
    • ByggFleks
    • BilFleks
    • Workshop 23.11.22
  • Strømforbruk
    • Måleravlesning
  • Strømsparing
  • Ofte stilte spørsmål
    • AMS
    • Bygge, grave, rive
    • Faktura
    • Flytting
    • Melde strømbrudd
    • Måleravlesning
    • Nettleie
    • Ny nettleie 1.7.2022
    • Planlagte strømstanser
35
Postboks 80
3901 Porsgrunn
Org.nr 979 422 679

Naviger

  • Kontakt oss
  • Nyhetsarkiv
  • Om oss
  • Ofte stilte spørsmål
  • Tilgang Elhub
  • Logg inn Fyret

Følg oss

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
17
17
Personvern og informasjonskapsler
Levert av: CoreTrek | Publiseringsløsning: CorePublish