I vår kundeportal kan du raskt og enkelt sende oss en generell henvendelse eller benytte et av våre søknads- eller kontaktskjemaer.
Du logger inn i kundeportalen med BankID. Du må også logge inn med BankID selv om du skal sende en henvendelsen/søknad på vegne av et firma. Hvis du representerer flere firma, eller du selv har flere kundeforhold hos Lede kan du velge hvilket kundeforhold du har logget inn som.
Når du er logget inn får du oversikt over alle henvendelser og søknader du har sendt til oss. Du kan følge status på saken, se våre svar og sende oss oppdateringer.
Når du logger inn første gang må du legge inn kontaktopplysninger (mobilnummer og e-postadresse) i innloggingsprosessen. Neste gang du logger inn er dette ferdig utfyllt og du trenger kun å bekrefte, eventuelt endre disse.
Vi samler inn og lagrer disse kontaktopplysningene og personnummer for personer som logger inn i Kundeportalen. Formålet med dette er å sikre at det bare er du som får tilgang til dine innsendte saker/henvendelser/søknader.