-
Koster det noe å åpne en stengt strømmåler?
Nei, normalt ikke. Det kan ta inntil 5 virkedager å åpne strømmen. Ta derfor kontakt med oss i god tid. Kontakt oss for avtale.
-
Ingen skal flytte inn etter meg, hva gjør jeg?
Hvis du leier, må du sjekke om din huseier skal overta abonnementet eller om strømmen skal stenges. Kontakt vårt kundesenter i god tid før ønsket stenging. Noen målere må vi fysisk ut for å stenge og da trenger vi navn og telefonnummer til en kontaktperson med nøkkel. Oppgi dette når du bestiller stengng.
Det er viktig at huseier er klar over faren for frostsprengning av for eksempel vannrør ved stenging av strøm, og dermed varme, i den kalde årstiden.
-
Jeg har flyttet, hvem skal jeg gi beskjed til?
Du kan kontakte din strømleverandør. De gir beskjed til oss om bestilling og oppsigelser.
-
Jeg har glemt å si i fra at jeg har flyttet, hva gjør jeg?
Kontakt din strømleverandør så raskt som mulig. De gir beskjed til oss om bestilling og oppsigelser.